woensdag 25 april 2012

de zon op mijn gezicht/sunshine on my face

Goeienavond allemaal,wat leuk om steeds nieuwe"visite"te krijgen,gezellig hoor.Een tijdje geleden vertelde ik dat ik lekker had zitten scrappen en dat hij lag te drogen.Inmiddels hangt hij ingelijst aan de muur,later gaat hij dan weer in mijn album maar zo heb ik er een tijdje dagelijks plezier van.
Deze foto heeft mijn man gemaakt met zijn telefoon.Ik voelde de warme zon na een letterlijk en figuurlijk donkere periode weer eens op mijn gezicht.We waren samen een weekendje weg vorig jaar mei.Hij had als verrassing een reisje naar Luxemburg geboekt.We waren daar nog geen van beiden ooit geweest en we hebben genoten!Het was fantastisch weer,heerlijk!!
Het gebruikte papier is van Graphic 45.

Good evening to everybody who is looking.A little while ago I made this scrappage.For now it's hanging on the wall so I can enjoy looking at it for a while.Later it goes in my scrapalbum.The photo is taken during a short vacation in Luxemburg in mai last year.The papers I used are from Graphic 45.






13 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,
    Mooi gedaan, dan voel je gewoon de zon weer als je die foto ziet. Lekker even laten hangen, het weer is nu toch niet ideaal.
    Die uiltjes mogen er zijn hoor, ook al wilde het eerst niet lukken.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda

    Wauw, wat mooi, ik zie je gewoon genieten op de foto, en daar genoot jou mannetje dan weer van.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om met zo een prachtig scrapwerk zo een mooie herinnering terug op te kunnen halen. Genieten :)))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor, zo wordt je herinnering nog dierbaarder.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww super mooi; een hele leuke foto ook, lekker spontaan, je hebt het mooi verwerkt in een prachtige scrap.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Limburg is zo mooi en dat laat je prachtige foto en LO goed zien. Als ze niet jokken bij het weerpraatje gaan we eindelijk weer een beetje beter weer krijgen en dan kunnen we weer net zo genieten als op de foto, heerlijk!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Miranda,
    Dank voor het volgen van mijn blog. Ik heb je site bezocht en sta perplex van je veelzijdigheid. Met plezier ben ik ook volger geworden en heb je onmiddellijk op mijn bloglijst geplaatst.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi om je reis zo vast te leggen.
    En wat een schitterend papier heb je gebruikt!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto je ziet echt de zon op je gezicht, een mooie herinnering aan het reisje naar Luxemburg.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie layout heb je er van gemaakt Miranda, het is ook een prachtige foto!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Miranda,
    wat een mooie layout is dit zeg en wat is het toch leuk om een weekendje weg kado te krijgen.
    op deze manier kun je elke keer als je in het album kijkt nog lekker nagenieten!
    fijn weekend,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is hij prachtig geworden Miranda! Prachtige foto zo met die zonnestralen! Goed idee ook om steeds een scrap in een lijst te doen en deze dan daarna weer te wisselen.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen